Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Mój kontakt z Działem Obsługi firmy Plus GSM możnaby opisać w kilku etapach , z których żaden niestety nie doprowadził do rozwiązania problemu, z którym dzwoniłam. Po połączeniu, oczywiście, głos automatycznej sekretarki, który po wyrecytowaniu najświeższych (mnie kompletnie nie interesujących ofert) przystąpił do przeprowadzenia mnie przez szereg opcji, których wybór miał doprowadzić do celu. W ostateczności, po kilkunastu wyborach wybrałam opcję połączenia z konsultantem. Konsultantów - „specjalistów od mojego problemu” było czworo. Każdy z głosów miły i rzeczowy, co napawało mnie nadzieją na rozwiązanie sprawy. Jednak gdy pojawiał się problem, głos zawieszał się i kierował do kolejnej osoby. Co najbardziej mnie rozczarowało, to fakt, że w kolejnej już próbie, pani , która nie potrafiła mi pomóc, zapewniła, że zapozna się z problemem i oddzwoni. Doceniam zaangażowanie, jednak do dzisiejszego dnia nie otrzymałam żadnego telefonu. Ogólna ocena obsługi negatywna. Skomplikowana droga połączenia z konsultantem. Miło zaskoczyło mnie to, że głosy z którymi rozmawiałam były serdeczne i rzeczowe. Jednak zaraz potem nastąpiło rozczarowanie. Nie rozwiązałam problemu. Na dowidzenia otrzymałam obietnicę, która okazała się „słowem rzuconym na wiatr”.