Opinia użytkownika: burmistrz1978
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W dniu 09-04-2010 po godzinie 11:00 dostałem przelew na rachunek bankowy. Dwie godziny później zrobiłem zakupy za, które zapłaciłem kartą płatniczą. Wszystko było dobrze, dopóki po godz. 22:00 pojechałem zatankować samochód. Kiedy podjechałem do kasy aby zapłacić za paliwo okazało się, że na terminalu pojawiła się informacja iż jest brak wystarczających środków na koncie, mimo wcześniejszego przelewu. Wykonałem telefon do biura obsługi. tam konsultant po połączenie się z działem obsługi kart, uzyskałem informacje iż to jest przyczyną w łączności z bankiem i po 15 minutach zostanie ta awaria usunięta. No cóż stacje paliw zaraz zamykali , a ja musiałem napisać oświadczenie iż zapłacę za paliwo w dniu następnym. Niby nic wielkiego, brak łączności może zawsze się zdarzyć, ale to nie jest pierwszy taki przypadek. Dwa, trzy miesiące temu miałem już też takie same przypadki. Zastanawiam się jak długo te sytuacje będą się powtarzały.