Opinia użytkownika: Monika_1168
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Pare dni temu dostałam pismo związane ze zgłoszeniem szkody, a mianowicie wypadkiem samochodowym. Wysłałam wymagane dokumenty mailem, jednak mimo, że prosiłam nie dostałam żadnego potwierdzenia, ani odpowiedzi czy też jakiejkolwiek akceptacji. Nie wiedziałam więc czy te dokumenty są wystarczające. Postanowiłam więc osobiście zawieźć je do placówki. Owszem, obsługa była miła, jednak Pani nie miała pojecia czy te dokumenty wystarczą i na dodatek specjalnie nie dawałam kompletu na wstępie tylko odczekałam czy Pani się o nie upomnni. Jednak nic takiego się nie stało. Niekompletne dokumenty pozostawiłam więc w placówce. Na dodatek nie dowiedziałam się co z tym dalej. Kazano mi czekać na odpowiedź. A najważniejsza rzecz: może i wewnątrz placówka wygląda ładnie, bo jest po remoncie, i pracownicy też są mili i poinformują gdzie się udać, to jednak stanowiska są kompletnie nie oznaczone.