Opinia użytkownika: Monika_1168
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Poszłam na poczte żeby zrobic wpłate, są tam dwa stanowiska i przy obu siedzialy Panie. Gdy podeszłam do jednego okienka Pani powiedziała zę nie może mnie obsłużyć, nie podając żadnego powodu i kazała poczekać na koleżankę z okienka obok. Jak jednak się okazało do tego okienka już czekały 2 osoby, a Pani w okienku zajmowała się liczeniem pieniędzy. Przypuszczam , ze nalezy ro do jej obowiązków, jednak dlaczego robiła to na oczach wszystkich klientów i dlaczego nikt jej nie zastąpił w obsłudze, mimo że widziałam że w pomieszczeniu obok był naczelnik i jedna Pani z obsługi. Nie dovzekałam się w końcu obsługi gdyż po 15 minutach zwątpołam i wyszłam. Żeby tego było mało, dzień wcześniej chciałam zrobić tą wpłatę, jednak urząd pocztowy był do 11 nieczynny, a ja w tyedy już nie mam czasu. Co tu dużo mówić, obsługa jest kiepska. Na dodatek sam urzad wewnatrz pozostawia wiele do życzenia.