Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Dzisiejszego poranka dokonywałem zakupu paliwa na jednej ze stacji Orlen. Otoczenie wokół stacji wyglądało porządnie bez żadnych zabrudzeń, jedna z pań obsługujących na stacji właśnie uzupełniała pojemniki do mycia szyb, oraz asortyment który stał na zewnątrz. Zaraz po samowolnym zatankowaniu poszedłem do budynku w którym również panował odpowiedni porządek, towary równiutko poukładane na półkach, równolegle do cen, brak jakichkolwiek zanieczyszczeń na podłodze, drzwi szklane oraz wszystkie okna przejrzyste. Po dotarciu do kasy niestety nie zostałem przywitany słowami dzień dobry tylko musiałem sam zareagować i powiedzieć pierwszy. Pani nie była za bardzo miła i obrotna również przy płaceniu, gdyż sam musiałem wyjść z inicjatywą wypisania faktury na dany zakup co chyba powinno być zadaniem pracownika. Zarówno dobrze nie działał również czytnik kart płatniczych i członkowskich klubu witaj gdyż abym miał naliczone punkty musiałem mocno dociskać swą kartę. Cały przebieg tych czynności nie trwał długo ponieważ nie było kolejki, wszystko poszło gładko oprócz czytnika oczywiście. Gdy odebrałem już fakturę znowu pierwszy powiedziałem "do widzenia" i spokojnie oddaliłem się do pojazdu by móc opuścić stacje.