Opinia użytkownika: Michał_916
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Składałem w sklepie reklamację na wczorajsze zakupy. Otrzymałem produkt wybrakowany. Kupiłem aparat cyfrowy i w pudełku nie było akumulatorka oraz ładowarki. Natomiast zaślepka od obiektywu było od innego modelu aparatu. Zgłosiłem problem pracownikowi (sam go znalazłem - nikt się mną po drodze w sklepie nie zainteresował). Odesłał mnie do Pana T. - Kierownika. Pan Kierownik obsłużył mnie kompetentnie. Nie zasugerował mi, że na pewno był ten asortyment w pudełku. Poinformował mnie natomiast, że jest to nowo otwarty sklep i taki asortyment otrzymał jako "przesunięcie" z innego sklepu... Sprawdził w systemie, że jeszcze jeden taki aparat jest na stanie innego sklepu w Łodzi. Obiecał ściągnąć go w ciągu kilku dni do swojego sklepu i uzupełnić mi brakujący asortyment. Spisał też numer kontaktowy do mnie i obiecał odezwać się w ciągu kilku dni.