Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Będąc klientem ING Banku Ślaskiego od 4 lat, wielokrotnie korzystając z bezpośredniej obsługi mogę ocenić całokształt obsługi klienta jako bardzo dobry. Personel banku był zawsze kompetentny i odpowiednio przygotowany do udzielenia pomocy i odpowiedzi na pytania. Poza profesjonalizmem obsługi należy także zwróci uwagę na jej wyrozumiały stosunek oraz sympatyczne wrażenie. Siedziba banku, podobnie jak wszystkie inne, urządzone według jednego schematu, sprawia wrażenie profesjonalizmu oraz przystępności dla klienta. Wygodna forma eliminująca kolejki jest dodatkowym atutem. Przy wyborze banku największą wagę przykładam do oferty i warunków cenowych i jakościowych. Wybór właśnie tego banku świadczy o odpowiednim dostosowaniu oferty i ceny do klienta(lub o skuteczności kampanii reklamowej:) ).