Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Wybrałam się do Makro, ponieważ potrzebowałam wkładów do filtrów do wody Britta. Zawsze kupuję wkłady w tym sklepie, głównie ze względu na cenę. Jednak tym razem miałam pecha i ich nie dostałam. Na półce leżał tylko jeden karton tych wkładów. Niestety opakowanie było otwarte, a karton poniszczony i poobrywany. Było to ostatnie opakowanie, ale jak się okazało, mimo iż zniszczone, ciągle było w normalnej cenie. Wkłady do filtrów Britta są drogie, dlatego dziwi mnie fakt, że tak zniszczone i na dodatek otwarte opakowanie ciągle było na półce po normalnej cenie. Praktyka i przyzwoitość nakazywałyby obniżyć cenę, albo przepakować towar, ale nie zostawiać go tak zniszczonego na półce. Niestety tego dnia nie kupiłam wkładów w Makro, udało mi się znaleźć je w innym sklepie, ale niesmak z niedbania o klienta pozostał.