Opinia użytkownika: Paola
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Kończyła mi się umowa na telefon z Ery. Z telefonu korzysta moja mama. Doradca z Obsługi Klienta sam zadzwonił do niej i zaproponował telefon oraz przedłużenie umowy. Mama powiedziałam co ją interesuje w telefonie. Doradca od razu zaproponował jej telefon Nokia 5130. Ze względu, że nie miała pojęcia jak ten model wygląda, poprosiłam żeby odezwał się do mnie za parę dni. Po obejrzeniu telefonu i zaciągnięciu opinii zdecydowała się na niego. Wahała się, czy umowa ma być na 2, czy 3 lata. Telefon jest zarejestrowany na mnie także wszystkie formalności musiały być uzgadniane ze mną. Mama podał Doradcy mój numer telefonu i powiedziała kiedy będzie dzwonić. Doradca zadzwonił w wyznaczonym terminie. Był bardzo punktualny i miły. Ustaliliśmy szczegóły dostawy. Zostały zaktualizowane moje dane osobowe. Doradca od razu poinformował mnie, że telefon może być po świętach i żebym uzbroiła się w cierpliwość, bo mają małe opóźnienia w dostawach. Zatwierdził mnie jednak, że telefon będzie mi dostarczony w przyszłym tygodniu. Tak też się stało. W dniu dostawy otrzymałam telefon około 07:30 z potwierdzeniem dostawy telefonu. Kurier powiedział, że będzie pomiędzy 9-11 i rzeczywiście pojawił się w tym przedziale czasowym. Pokazał mi upoważnienie na możliwość dostarczenie mi przesyłki, swój identyfikator. Zapytał się, czy chcę, aby otworzyć przesyłkę przy mnie. Poprosiłam o otwarcie. Przesyłka była nie naruszona i zgodna z zamówieniem. Sam kontakt z Doradcą, kurierem wspominam jako miły. Obaj Panowie byli mili, życzliwi i co chyba jest najważniejsze kompetentni.