Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Sytuacja, o której chciałabym napisać miała miejsce dość dawno bo blisko 2 lata temu. Niemniej jednak zdecydowałam się o niej napisać z dwóch powodów. Po pierwsze miała związek ze śmiercią bliskiej osoby, po drugie z podobną sytuacją spotkał się kilka miesięcy temu mój znajomy, również w opisywanej instytucji (instytucji, nie oddziale) Po śmierci Matki chciałam uzyskać pieniądze z tytułu ubezpieczenia. Środki te miały oczywiście pokryć część opłat związanych z pochówkiem. Jak się okazało, w dniu kiedy składałam wniosek oddział nie dysponował już gotówką, mimo iż była godzina 13. Polecono mi kolejną wizytę w dniu następnym w tymże oddziale. Biorąc pod uwagę okoliczności, czas na załatwienie wszelkich formalności związanych z tym przykrym wydarzeniem, sytuacja taka nie powinna mieć miejsca. Pomijając natomiast kwestie organizacyjne, personel był dość rzeczowy i uprzejmy, a co najważniejsze wykazywał się sporą dawką taktu i cierpliwości. W kolejce oczekiwało kilka osób, część z tego samego powodu co ja, a to jak wiadomo różnie wpływa na zachowania ludzi. Niemniej jednak Pracownicy każdej z tych osób spokojnie, bez emocji przekazywali żądane informacje. Jeśli była potrzeba pomocy w wypełnieniu formularza, krok po kroku udzielali porad.