Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przychodzę do oddziału banku po potrzebną mi nietypową informację. Chwilę czekam osładzając oczekiwanie gorącą czekoladą z automatu. Pewnym dysonansem, świadczącym o pracownikach oddziału, są widoczne w stendach, stare foldery reklamowe ze Świętami Bożego narodzenia na okładce. Przedstawiam nurtująca mnie sprawę doradcy. Mianowicie proszę o poinformowanie, w jakim czasie (w ile dni lub godzin) od dnia pełnej spłaty poprzez Internet zadłużenia karty kredytowej Class&Club, można wykonać przelew środków z karty do innego banku. Nadmieniam, że karta kredytowa Clas&club daje możliwość przelewu środków z posiadanego limitu kredytowego na konto w innym banku. Doradca potwierdziła, że sprawa jest dla Niej nietypowa. Mówi, że przelew będzie możliwy po dwóch dniach roboczych, ale nie jest pewna. Wobec tego zaproponowałem żeby zasięgnęła informacji np.w Centrali banku. Doradca wyraźnie nie była chętna do pytania w mojej obecności.Wymówiła się trudnościami w połączeniu telefonicznym. Zaproponowała poinformowanie mnie jak tylko uzyska szczegółową wiedzę. Obiecała przysłać informację e-mailem, zanotowała mój adres.. Po ok. godzinie od wyjścia z oddziału, pani doradca zatelefonowała z informacją. Powiadomiła, że mogę zrobić przelew w tym samym dniu, w którym dokonam spłaty zadłużenia karty (najlepiej po kilku godzinach). Na pytanie dlaczego nie podaje tej informacji - jak się umawialiśmy - e-mailem odrzekła, że woli kontakt telefoniczny.