Opinia użytkownika: jerry1104
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wizyta w hipermarkecie Real w dniu 08 kwietnia pozostawiła mieszane uczucia. Wnętrze hipermarketu czyste, ciągi komunikacyjne nie zastawione paletami czy też towarami promocyjnymi. Zastrzeżenia natomiast budzi jakość obsługi klienta na dziale tekstylnym gdzie chciałem wybrać torbę podróżną (ten asortyment towaru podlega pod dział tekstyliów). Jedyna torba która mi się podobała na ekspozycji była uszkodzona i chciałem dowiedzieć się czy jest jeszcze w sprzedaży inny egzemplarz - uzyskanie tejże informacji okazało się bardzo trudne, po kilku zapytaniach kierowanych do przechodzących osób z obsługi uzyskliwałem jedynie informacje, że nie obsługują one tego działu. Dopiero dwukrotna interwencja w informacji zakończona dwukrotnym przywoływaniem (za pomocą systemu audio marketu) pracownika obsługującego interesujący mnie dział okazała się skuteczna - cały okres oczekiwania na właściwego pracownika trwał ok. 20 minut co uważam za żenujące. Kolejna niespodzianka czekała na dziale odzieżowym gdzie promocyjna sprzedaż skarpet firmy Pierre Cardin była źle oznaczona i każdy udzielał mi sprzecznych informacji. Na tabliczce informacyjnej była adnotacja o 5 parach za cenę ok.15PLN p[rzy kasie okazało się, że promocyjna cena obejmuje 4 pary za cenę ok.34PLN. Obsługa kasowa hipermarketu mił, szybka i dobrze zorientowana w przeciwieństwie do bezpośredniej obsługi wymienionych działów. Ogólne wrażenie pozytywne ale jakość obsługi na niskim poziomie.