Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_859

Dotycząca firmy: BP Express

Treść opinii: W dniu 7 kwietnia 2010 korzystałem z myjni automatycznej znajdującej się na ww stacji. Niestety podczas mycia mój samochód został porysowany przez szczotki. Udałem się więc do obsługi stacji aby zgłosić ten fakt. Najpierw usłyszałem, że to niemożliwe. Później kilku panów z obsługi oglądało mój samochód i stwierdzili, że te zarysowania musiały być już wcześniej. Dopiero na moje żądanie zadzwoniono do kierownika, który polecił wypisać protokół z tego zdarzenia, abym mógł domagać się odszkodowania od ubezpieczyciela. Otrzymałem dwie kopie pustego protokołu, który musiałem sobie samodzielnie wypisać. Przez cały czas obsługa traktowała mnie jak naciągacza, który na złość pracownikom próbuje coś wyłudzić. A przecież wszystko się może zdarzyć, a skoro stacja jest ubezpieczona w ogóle nie powinno być problemów.