Opinia użytkownika: jerry1104
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Kielce
Treść opinii: W dniu 08 kwietnia udałem się do Urzędu Miejskiego w Kielcach Wydział Komunikacji w celu dokonania przerejestrowania samochodu.Okolica i wnętrze samego urzędu utrzymane są w nienagannej czystości. Zdziwienie natomiast wywołuje sposób organizacji obsługi petentów urzędu. Pomimo iż przy okienkach nie było nikogo z petentów nie załatwiłem swojej sprawy albowiem konieczne jest posiadanie tzw. numerka , który notabene wydawany jest o godzinie 7,45. Urzędniczka wydająca numerki na wizyty rejestrowane nie potrafiła w sposób logiczny i zrozumiały wyjaśnić zasady działania tego systemu i jego celowości - dowiedziałem się jedynie, iż swiją sprowę m ogę załatwić dopiero we wtorek tj. 13 kwietnia. Uważam, za absurd załatwianie jednej prostej sprawy w terminie czterech dni roboczych podczas gdy np. w urzędach miejskich miast śląskich załatwienie podobnej sprawy zajmuje ok.pół godziny.