Opinia użytkownika: Agnieszka_1764
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Układ sklepu klasyczny dla hipermarketów (owoce przy wejściu, ryby nabiał wzdłuż ściany, obok piwo, produkty podstawowe takie jak pieczywo, mięsa, wędliny na końcu sklepu; pomiędzy działy "suche", "chemia", "dla dzieci", "kuchnie świata"; "mrożonki" przy ścianie przeciwnej do nabiału; alkohole "mocne" w pobliżu kasy głównej). Ogólne wrażenie wizualne pozytywne. Ułożenie towarów na półkach również charakterystyczne dla sklepów samoobsługowych (najpopularniejsze marki i najczęściej reklamowane na wysokości oczu, najtańsze produkty często tuż nad podłogą). W sklepie duża ilość klientów, pracownicy zajęci porządkowaniem swoich działów i wykładaniem towarów sprawiają wrażenie, że zupełnie nie zwracają na nich uwagi. Stosunkowo duże natężenie hałasu związane m. in z lokalizacją sklepu w galerii handlowej. Same zakupy przebiegają spokojnie. Przy kasie niewielkie kolejki (2-5 osób). Problemy rozpoczynają się w momencie samego dokonania zakupu. Kasjerka prawdopodobnie nie posiada zbyt dużego doświadczenia (problemy z towarami bez kodów kreskowych, gdzie należy pamiętać ich kilkucyfrowe kody przypisane przez sklep), brak drobnych do wydawania reszty (klientka przede mną płaciła gotówką)- zbieranie ich z sąsiedniej kasy zajęło sporo czasu, problemy z płatnością kartą -brak autoryzacji -kasjerka dwukrotnie udawała się do kasy głównej po pomoc dopiero za drugim razem interwencja innej pracownicy (wycofanie tranzakcji i ponowienie -dowody w formie paragonów fiskalnych) przyniosła efekt (trwało to jednak około 3 minut). Ocena ogólna placówki pozytywna -głównie ze względu na oferowany towar i sam wygląd jednak jakość obsługi klienta i jej organizacja pozostawiają wiele do życzenia.