Opinia użytkownika: JERZY_56
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Czuję się upoważniony do wyrażenia kolejnej opinii na temat funkcjonowania tej konkretnej placówki sieci "Kaufland'/ poprzednią obserwację zgłaszałem w listopadzie ub. roku/. Zmiany, jakie zaobserwowałem dotyczą przede wszystkim oferty towarowej i należy je ocenić pozytywnie.Przykładowo-ekspozycja warzyw i owoców sprawia wrażenie bogatszej asortymentowo.Pojawiają się tańsze relatywnie towary w stosunku do konkurencji.Już nie tylko cytrusy ale też nowalijki.Świeże i na bieżąco uzupełniane.Ceny widoczne i czytelne.Jest czysto,przestronnie, dobre oświetlenie.Krytycznie oceniają klienci pracę niektórych innych działów np. przy ladzie gdzie oferuje się sery żólte z reguły trzeba postać co najmniej 5-7 minut gdyż zawsze jedna z obsługujących zajęta jest krojeniem, tak, jakby nie można tego wcześniej przygotować. Można miec zastrzeżenia do mięs paczkowanych/tych najbardziej atrakcyjnych cenowo, wcześniej reklamowanych z reguły po południu już brakuje/.Z kolei stanowisko z wędlinami czasem obsługuje ta sama osoba,która dochodzi do sprzedaży drobiu i podrobów.To jeszcze nic! Nadal istnieje ewenement w postaci sprzedaży słodyczy paczkowanych i ważonych razem z ogórkami kiszonymi i kapustą.Dwie beczki stoją sobie na ladzie obok cukierków i pomadek czekoladowych.Humorystyczne?Skądże.Jeszcze śmieszniej, ze Pani obsługująca co chwilę musi przejść ze swojego stoiska i obsłużyć 15 metrów dalej klientów przy ladach chłodniczych z produktami mrożonymi.Brak elementarnego poczucia higieny, ale też logiki i zdrowego rozsądku.Jak dotąd żadne uwagi na temat tych absurdów nie skutkują,chociaż w wejściu do sklepu reklamuje się możliwość zgłaszania pisemnych opinii i postulatów klientów.Ja już z tych prób interwencji zrezygnowałem.Groch o ścianę! Natomiast obsługa kasjerska nie budzi zastrzeżeń.Panie są miłe, szybkie,dyskretne i schludne!