Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Dokonałem w tym sklepie zakupu tostera.Zapoznałem się z regulaminem, który szczegółowo opisywał wszelkie kwestie potrzebne mi jako klientowi. Od samego początku zadowalał mnie kontakt mailowy i poprzez wiadomości sms, w których to dowiadywałem się stopniowo na jakim etapie jest wykonywane moje zamówienie. W wiadomościach tych dostawałem również informację kto jest odpowiedzialny za moje zamówienie i jak się z nim skontaktować. Zamówienie zostało wykonane w ciągu półtorej doby i zostałem poinformowany o możliwości odbioru sprzętu. Zadowalająca jest możliwość płacenia gotówką przy odbiorze bądź kartą elektroniczną. Obsługa w punkcie odbioru była uprzejma i wyglądała schludnie. Punkt odbioru towarów wygląda jak na takie miejsce dość normalnie- jest wydzielone miejsce na część biurową, a po drugiej stronie widać opakowane zamówione urządzenia przez innych klientów. Warto wspomnieć o cenie produktów, która jest konkurencyjna w stosunku do cen tych samych rzeczy w innych sklepach o podobnym asortymencie na terenie Łodzi.