Opinia użytkownika: JERZY_56
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Moja obserwacja związana jest z działalnością firmy "Dialog" w szerokim pojęciu co odnosi się głównie do ofert programowych, sposobu ich przedstawiania, promocji oraz pracy osób zatrudnionych w infolinii. Jako niezadowolony abonent sieci kablowej od dłuższego czasu poszukuję ofert konkurencyjnych cenowo i merytorycznie.Posiadam stacjonarny telefon z "Dialogu" wraz z internetem.Przedstawiciele firmy w kontaktach telefonicznych, a także osobistych/wizyta u przedstawiciela na stoisku zlokalizowanym w jednym z supermarketów/ wprost prześcigają się w zachwalaniu tzw. produktu łączonego obejmującego telefon,internet i tv. Co z tego, skoro uzyskuję sprzeczne informacje zarówno gdy chodzi o ofertę pakietów programowych jak też o ceny usług.Na stronie internetowej jedno- a co innego słyszę w rozmowie z przedstawicielem.Na szereg pytań nie potrafią odpowiedzieć.Różnice cenowe w poszczególnych pakietach telewizyjnych-znaczne.Co ważniejsze nie ma miarodajnej informacji o koszcie dekodera lub dwóch dekoderów potrzebnych do odbioru równolegle niezależnych programów jednocześnie.Podawany koszt raz wynosi 1 zł a w innej rozmowie słyszę-99 zł.Niczego nie można negocjować. Wszystko to mało czytelne, nieuporządkowane i chaotyczne, w konsekwencji zniechęcające do podjęcia decyzji. O klienta winno się zabiegać jednak w sposób bardziej profesjonalny, wyrafinowany nie ograniczając się do nachalnych telefonów w późnych godzinach wieczornych!