Opinia użytkownika: Jolanta_228
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Jedynym atutem tego hipermarketu jest duży parking.Wejście na salę sprzedaży nie budzi większych zastrzeżeń, na sali sprzedaży towar ładnie wyeksponowany, chociaż nie brakuje towarów zakurzonych n.p. na dziale gopodarstwa domowego. Na stoisku nabiałowym sprzedawany jest ser żółty wcześniej krojony w plastry zawinięty w folię spożywczą. Ponieważ kiedyś wciśnięto mi taki ser, tym razem poprosiłam o pokrojenie sera z kawałka.Ekspedientka starała się przekonać mnie na siłę,że wszystkie sery pokrojone są świeże. Nie wiem dlaczego, ale długo musiałam tłumaczyć, że to mnie nie przekonuje.Po niepotrzbnej dyskusji pani łaskawie pokroiła ser. Na dziale mięsnym kupwałam schab i szynkę. W domu okazało się, że szynka miała naklejoną metkę z ceną schabu.Nadmieniam,że taki incydent zdażył się nie po raz pierwszy. Najbardziej jednak bulwersuje mnie obsługa kasowa.Na kilkanaście albo i więcej kas czynne były 4 i to w okresie przedświątecznym. Co prawda do kasy stałam z 8-9 minut,ale bywało i tak,że do kasy czekałam w kolejce 12-15 minut. Kierownictwo Reala nie szanuje czasu klientów.