Opinia użytkownika: Iwona_111
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do Punktu Obsługi zgłosiłam się celem wypróbowania mobilnego internetu- Blue Connect. Salon nie jest duży, tylko 2 pracowników. Po wejściu od razu (po 15 sek) zostałam poproszona do wolnego stanowiska. Pan, jak się później okazało, kierownik salonu, zręcznie prowadził rozmowę ze mną, wypytał o moje potrzeby co do internetu, sprawdził na mapie dostępność sieci w moim rejonie. Poinformował mnie o kosztach usługi "Przekonaj się, że warto". Podał mi dodatkowe informacje, które mogły mi pomóc w użytkowaniu USB - instalacji itp. W tym czasie drugi pracownik zajęty był rozmową z innym klientem. Ogólnie Pan Kierownik zrobił na mnie ogromne i bardzo pozytywne wrażenie - rzeczowy, trochę ze mną podowcipkował, nie zarzucał mnie informacjami, których bym nie wchłonęła. Cała wizyta, z podpisaniem umowy, trwała jakieś 15 min. Sam lokal schludny, z wygodnymi pufami dla klientów oczekujących. Mimo lokalizacji w samym centrum Wrocławia - zaskakująco pusty, brak kolejek.