Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hotel Polonez
Treść opinii: Spędziłam w hotelu 2 noce służbowo. Problem był już przy meldowaniu kilku osób - kazdy spisywany z dowodu, co przy grupie 15 osób dało nam pół godziny czekania na klucze (problem pojawiał się też, gdy meldowały się inne grupy - wtedy nie można dostać się do recepcji). pokoje malutkie, okropne, łazienki stare, popękane umywalki, strach czegokolwiek dotknąc. Okropne śniadanie - prawie nic do wyboru (a kosztuje 40zł - szkoda pieniędzy). Restauracja czynna dopiero od 17, więc na obiad nie ma co liczyć. Hotel nie może się też dogadać z parkingiem - 2 dni trwało wyjaśnianie czy samochód stoi tam gdzie powinien... Panie w recepcji niezbyt miłe, wskazały nam źle drogę do centrum... pół godziny błądzenia. w okolicy hotelu nie ma właściwie nic, po wszystko trzeba jechać do centrum. Chociaz pościel czysta. Ale w pokojach nawet wody nie ma do wypicia. niziutki standard...