Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Odwiedzając biuro obsługi klienta UPC mając czas przed otwarciem postanowiłem zajrzeć do oddziału Deutche Banku, który mieścił się w tym samym budynku. Przy okazji chciałem się dowiedzieć na temat oferty lokat bankowych, które oferuje ten bank. Oddział ten mieści się w nowoczesnym budynku zajmując część na parterze. Wnętrze jest eleganckie i bardzo czyste. 8 stanowisk odpowiedzialne za różne gałęzie bankowości czekały na klientów. Na wejściu znajdowały się 2 stanowiska obsługi klienta. Kiedy wszedłem pracownica obsługiwała innego klienta. Przy wejściu po obu stronach znajdują się szare pleksiglasowe ścianki zasłaniające one widok na sąsiednie stanowiska w skutek, czego czułem się trochę zdezorientowany. Nie wiadomo czy do stanowisk można podejść czy też trzeba czekać na wyjście konsultanta. Pracownice tam siedzące również nie widzą klientów. Czekając na zwolnienie stanowiska przy obsłudze zająłem się przeglądaniem ulotek reklamujących oferty bankowe. Ich ekspozycja była nienaganna, ładnie ułożone w boxach, nie mieszały się ze sobą. Pracownice przy biurkach były ubrane stylowo, elegancko, dominowały kolor bieli i czerni. Pracownicy posiadali identyfikatory. Po obsłużeniu klienta, który był obsługiwany przede mną pracownica znikła. Również pracownice siedzące przy biurkach nie były pomocne. Żadna z nich nie zainteresowała się moją osobą. Być może właśnie przez te pleksiglasowe szyby utrudniały im zauważenie mojej osoby. Czas mojego oczekiwania przeciągał się na tyle, iż zdecydowałem się opuścić oddział nie uzyskawszy żadnych informacji. Moja ocena wynika z faktu, iż podejście do klienta było moim zdaniem naganne. Zaważyło one na tym, iż nie zostałem dłużej w tym oddziale.