Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Błażej_30

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Po rozmowie z konsultantką i uzyskaniu sprzecznych informacji na temat usług pakietowych UPC udałem się do biura sprzedaży mieszczącego się na jednym z katowickich osiedli. Biuro zajmuje powierzchnie na parterze jednego z nowoczesnych biurowców, dzięki czemu jest bardzo dostępne i widoczne. Szyby były oklejone kolorową reklamą, co wyglądało bardzo ładnie i estetycznie. W bliskich okolicach punktu sprzedaży brak nawet najdrobniejszych zanieczyszczeń. Na kilka minut przed otwarciem punktu była już tam kilkuosobowa kolejka klientów, którzy tak jak ja potrzebowali porady. Przy wejściu znajduję się automat regulujący kolejkę oraz wyświetlający numer oraz stoisko, do którego może podejść klient. Automaty te są coraz popularniejsze i niewątpliwie są doskonałym środkiem na rozwiązanie problemów z kolejnością podejścia do stoisk jednakże zauważyłem, iż osobom starszym niezaznajomionym z tą technologią sprawiają one trochę kłopotów. Byłoby na pewno mile widziane gdyby osoba, która otwiera drzwi i widzi taką kolejkę osób starszych stanęła przy tym automacie i wytłumaczyła klientom jak działa system. Nikt tego jednak nie zrobił i doszło do takiej sytuacji gdzie osoby starsze zamiast siąść wygodnie w fotelach i czekać na swoją kolejkę zdezorientowane ściskały w rękach bilet i stojąc czekały na swoją kolej nie wiedząc gdzie mają się udać. Punkt obsługi klienta również w środku sprawia dobre wrażenie. Ma miły nowoczesny wygląd do tego jest bardzo czysto. Wygodne fotele uprzyjemniają czekanie na swoją kolej a na umieszczonych w ścianach telewizorach możemy obejrzeć programy będące w ofercie telewizji UPC. Na stolikach umieszczonych przy fotelach dostępne są ulotki informacyjne gdzie można zapoznać się z ofertą. Istnieje również możliwość skorzystania z darmowego internetu oraz poczęstowania się drobnymi cukierkami. Stanowisk obsługujących klientów mamy tutaj, 7 z czego przy 6 znajdowali się konsultanci. Pracownicy nie mają jednolitych uniformów, jednak ich ubiór jest taktowny. Pracownica, która mnie obsługiwała była młoda, miała ciemne długie włosy i miły uśmiech. Była ubrana w ciemne spodnie i białą bluzkę, dodatkiem była ciemna muszka zawiązana pod szyją. Konsultantka przywitała mnie z uśmiechem i wypytała o powód mojej wizyty. Wyjaśniłem jej, iż chciałbym zrezygnować z usługi telefonu a móc korzystać z telewizji cyfrowej i większej prędkości Internetu oraz dodatkowo wykupić pakiet Canalu +. Pracownica ku mojemu zdziwieniu oznajmiła, iż bez najmniejszych problemów mogę skorzystać z oferowanej promocji. To, co nie było możliwe u konsultantki telefonicznej bez problemów załatwiłem na miejscu. Na moje zapytanie, dlaczego tak się dzieje konsultantka odparła, iż nie wie, dlaczego podano mi taka informację gdyż oferty prezentowane w punkcie sprzedaży i w obsłudze telefonicznej powinny być takie same. Szczegóły oferty by wszystko było dla mnie jasne konsultantka rozpisała mi na osobnej kartce dokładnie wyszczególniając, co się w nich znajduje. Zdecydowałem się na pakiet Telewizji cyfrowej oraz Internetu plus pakiet Canal, + na który jednocześnie otrzymałem spory rabat, z czego byłem bardzo zadowolony.. Kwestię rozwiązania umowy obejmującą telefon nie mając upoważnienia ( umowa jest na mojego tatę) mogłem załatwić drogą meilową. Termin instalacji również nie był odległy jak sugerowała konsultantka. Wszelkie załatwienie całej procedury zajęło mi kilkanaście minut. Wypada jednak zadać pytanie, dlaczego tak samo dobry poziom obsługi, jaki jest w punkcie sprzedaży nie może być na infolinii telefonicznej. Warta podkreślenia jest również postawa obsługującego jedno ze stanowisk konsultanta, który widząc kobietę w ciąży i dzieckiem na ręku zaprosił ją do stanowiska bez kolejki. Podsumowując moją wizytę całą placówkę sprzedaży usług UPC oceniam bardzo dobrze. Jedyny mały minusie to godziny otwarcia, które tylko w jeden dzień są inne niż 8-16 ( w środy (11-18).