Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Podczas drobnych zakupów pojawił się typowy problem, długie kolejki do kas. Na "szczęscie" w Kauflandzie jeśli czeka się dłużej niż 5 minut a nie wszystkie kasy są otwarte dostajemy bon na 5 zł w ramach przeprosin. Niestety, pomimo spełnienia tych warunków, na chyba z 9 kas tylko 4 był działające a kolejki był na 10 minut. Gdy zapytałem o tę 5 zł rekompensatę dowiedziałem się, że te 5 minut liczą od momentu wyłożenia towaru na taśmę :))) Tylko ciekawe czemu nie ma takiej informacji nigdzie. Drugim problemem są notorycznie inne ceny w sklepie i przy kasie. Po zgłoszeniu problemu, dowiedziałem się że karma dla psa którą kupiłem, jest na złej półce. Cytat: "może jakiś klient przełożył". Jasne, jakiemuś klientowi chciało się przełożyć, wszystkie karmy po 10 kg. Nie polecam tego sklepu, bo obsługa jest niemiła.