Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Bardzo często wraz z mamą odwiedzam tą restaurację w Słupsku. Moją obserwację chciałabym napisać na podstawie wielu wizyt - nie tylko tej jednej, z pierwszego kwietnia. Od samego początku byłam zachwycona powstałą w Słupsku pizzerią sieci Pizza Hut. Bardzo lubię dania tej restauracji, a także atmosferę lokalu i kompetentność pracowników. Nie wszytko jednak jest tu takie różowe. Na samym początku (świeżo po otwarciu - w roku 2008) zauważyłam, że były małe problemy z higieną i czystością w lokalu. W tamtym czasie trafił mi się zarówno brudny stolik jak i poplamiona serwetka, która pełniła funkcję dekoracji. Kiedy byłam w Pizza Hut w późniejszym czasie ten problem został rozwiązany i nie mam co do czystości aktualnie żadnych zastrzeżeń. Dla mnie największym problemem jest umiejscowienie lokalu. Słuchać w nim bowiem wszystko co dzieje się w Jantarze (chodzi o akcje rozrywkowe dla klientów centrum). Zdarzało mi się jeść przy akompaniamencie koncertu jakiegoś zespołu, jak i przy marnym karaoke w wykonaniu dzieci (naprawdę ciężko było to wytrzymać). Zastanawiałam się czy pizzeria nie może w jakiś sposób wyciszyć swojego lokalu - chociażby przez zamknięcie drzwi do niego? Nie wiem czy to już uległo zmianie i nie stanowi teraz problemu, ponieważ jedno karaoke mi wystarczyło i unikam przebywania w Jantarze w momencie, kiedy zarząd zorganizował (głośne) atrakcje dla klientów. Jedyne co zmieniło się w Pizza Hut w Słupsku na gorsze to menu. Zostało ono z nieznanych mi powodów rygorystycznie skrócone i pomniejszone. Nie można już zjeść takich pyszności jak tortille czy kremowe małe deserki. Nie mogę tego odżałować i trudno mi to zaakceptować. Natomiast podoba mi się - i uważam, że to powinien być wzór dla wszystkich lokali - podejście do klienta i jego zamówienia. Kilkakrotnie zdarzyło mi się mieć problem z zamówionym jedzeniem. Bywało to z winy albo kelnera, albo szefa kuchni. Nigdy za to nie musiałam uczestniczyć w nieprzyjemnych scenach. Kelner zawsze wytłumaczył i przeprosił za zaistniałą sytuację. Zawsze też Pizzeria oferowała rekompensatę za swoją pomyłkę (danie gratis, deser gratis, coś dodatkowo). Miałam poczucie, że jestem ważnym klientem a moja opinia i zadowolenie naprawdę się liczy. To za każdym razem mi przypomina jak przyjemnie można spędzić czas posiłku - niczym się nie martwiąc. Ceny nie są specjalnie wygórowane. Średnio rachunek dla dwóch osób wynosi 50 zł. To kwota pełnego posiłku łącznie z napojami. Wystrój lokalu nie rzuca na kolana, aczkolwiek jest prawidłowy, przyjemny i wygodny. Ogólna ocena to 4 na plusie. Nie mogę dać więcej z powodu tak ograniczonego menu w słupskiej placówce.