Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Witam ponownie, co do mojej ostatniej wypowiedzi na temat szafy zauwazyłam krytykę.Wiec postaram się dziś dołaczyć kilka ciepłych słów związanych z zakupem ostatniej częsci szafy czyli drzwi oraz elementów wenetrznych [ koszy ].Otóz drzwi zostały zakupione ale związane z nią niesnacki oraz zamieszanie spowodowały niesmak do sklepu Ikea w Poznaniu.W dniu dzisejszym z uśmiecham na twarzy podeszłam do działu szafy, stał tam pan który z miła checią służył mi pomocą do momentu kiedy wyrażiłam swoją racje na temat ostatniego incydentu.W trakcie rozmowy rozjuszony odpowiedział tymi słowy, nie sądze byście drodzy państwo mieli jaki kolwiek problem z naszymi pracownikami gdyż regały zawsze są oznaczone poprawnie i wina musiała lezec po waszej stronie.Natomiast jesli chodzi o koszyki to sami pąnstwo muszą je znależc.Poprosiliśmy pracownika o wydruk w jakim miejscu znajdują sie kosze, oraz zatwierdzenie 2 sztuk na piśmie wliczając cenę.Wzruszył ramionami i odszedł spojrzeliśmy na kartke a tam pustka kolejna pomyłka zero wpisu koszy i ceny tzreba było się wrócić i znów poprosić.Gdy już znalezliśmy się na dziale wydawania towarów zrobił się problem po pan który nas obsługiwał znów sie pomylił, bo owe kosze były do odboiru w dziale obsługi klienta.