Opinia użytkownika: Paula_41
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Dnia 30 marca br. wybrałam się na obuwnicze zakupy. Jednym z odwiedzonych sklepów był Deichmann, ze względu na bogatą ofertę w nowym katalog. Obuwie w broszurce było ładne, schludnie zaprezentowane, oraz przystępne cenowo. W sklepie było akurat bardzo dużo ludzi, przez co, gdy dwie, trzy osoby oglądały buty na jednej półce, kolejne nie mogły już tamtędy swobodnie przejść. Jednym słowem był lekki ścisk. Ilość towaru była jednak jak zwykle zadowalająca i różnorodna, do wyboru do koloru. Jednakże personel nie pilnował dokładnie chaosu związanego z ilością ludzi, co skutkowało pomieszaniem rozmiarów, odkładaniem butów do nie tych pudełek, poprzewracanym obuwiem. Panował miejscami po prostu bałagan. Kiedy już uporałam się z wyborem butów i odnalezieniem swojego rozmiaru przeszłam do kasy. Kolejki praktycznie nie było ponieważ wszystkie stanowiska były czynne i sprawnie obsługiwano klientów. Pani, która obsługiwała mnie, przywitała jak zwykle z uśmiechem i szybko dokonała transakcji. Po krótkiej wymianie zdań na temat pielęgnacji nowego obuwia wróciłam z ładnie zapakowanym nabytkiem do domu. W torebce oprócz butów znalazłam tzw 'reklamówki' nowej kolekcji. Ogólne wrażenia - sympatyczna obsługa dobrze zaopatrzonego i po prostu bardzo obleganego sklepu.