Opinia użytkownika: Karolina_785
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Dzwoniąc do działu obsługi klienta banku Eurbank, po ok. 4 minutowym oczekiwaniu na odebranie telefonu przez konsultantkę napotkałam na niekompetencję pracownika tego działu. Chciałam zgłosić reklamację, dotyczącą pobrania opłaty za prowadzenie konta, której według mnie i tabeli opłat i prowizji nie powinni pobrać. Warunek do bezpłatnego prowadzenia konta był taki: wpływy min. 800zł. Warunek spełniłam, a jednak kwota została pobrana. Przelałam 800zł z rachunku na rachunek w ramach jednego konta w Eurobanku. Pani, z którą rozmawiałam przez telefon, niezwykle uprzejma i posiadająca miły głos, uznała reklamację i oddała mi pobrane pieniądze. Jednak nie mając dość informacji zapytałam, czy przypadkiem nie musi być wpływ 800zł dokonany z innego konta, w innym banku, Pani zmieszała się i powtarzała w kółko, że, wystarczy wpływ 800zł, nie uściślając czy może to być inny rachunek w ramach jednego konta w tym samym banku na to samo nazwisko, czy inne konto w innym banku. Podziękowałam za informację, Pani życzyła mi miłego dnia oraz do usłyszenia. Okazało się jednak, że w tabeli opłat i prowizji nie było takiej informacji, ale w umowie, było napisane, że wpływ musi być z innego banku/konta. Pani z obsługi wykazała się niewiedzą na temat prowadzenia rachunków. W jej obowiązku było nie będąc pewną zapytać się i dowiedzieć, a wprowadziła klienta w błąd i naraziła na kolejne opłaty w ramach prowadzenia konta. Moje refleksje nie mogą być więc optymistyczne, mimo że uprzejmości obsłudze nie brakowało.