Opinia użytkownika: Paweł_918
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Witam. Nazywam się Paweł i zgodnie z Państwa oczekiwaniami, chciałbym się podzielić kilkoma spostrzeżeniami z przedświątecznych zakupów, których dokonałem w dniu 31 marca 2010 roku, około godziny 12.00 w jednym z hipermarketów „E.Leclerc” przy ulicy Tomasza Zana w Lublinie. Starałem się zwrócić szczególną uwagę na obsługę, oraz na sposób wyeksponowania produktów, towaru na półkach. Dużym plusem jest możliwość parkowania pojazdu na podziemnym parkingu, który zapewnia latem przyjemny chłód, a zimą ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Prawie z każdej strony jest wejście do sklepu. Zarówno na podziemnym parkingu jak i przed sklepem umieszczonych jest wiele śmietników które ułatwiają utrzymanie porządku. Niestety o wiele mniej znajduje się ich w samej galerii handlowej. Toalety są czyste, schludne, a dojście do nich jest dobrze oznaczone, obsługa ochrony służy zawsze pomocnymi wskazówkami. Brak specjalnego pomieszczenia, w którym można by przewinąć pieluchę niemowlakom. Hipermarket Real przy ulicy Chodźki takie pomieszczenie posiada i jest ono ogólnie dostępne. Zdarzało mi się korzystać z takiego rozwiązania i jest ono bardzo przydatne. Wózki są ogólnie dostępne nawet przed samym wejściem na sklep, czego nie ma w hipermarkecie Real. Reklamy z obecnie oferowanymi produktami znajdującymi się w atrakcyjnej ofercie cenowej były umieszczone przed bramkami wejściowymi do sklepu. Towary poukładane w bardzo sensowny i łatwy do odnalezienia sposób. Obsługa miła i gotowa służyć pomocą w przypadku poszukiwania konkretnego produktu. Na stoisku z wędlinami przebywała jedna ekspedientka co wydłużało czas obsługi klienta. Przy takim nasileniu ruchu przed świętami powinno być przynajmniej dwóch pracowników obsługi. Przy każdym towarze znajduje się dobrze opisana etykieta cenowa, lecz w przypadku braku kodu kreskowego na produkcie przy kasie może pojawić się problem z określeniem ceny towaru. Na sklepie brak śmieci i zalegających opakowań zbiorczych po produktach. Towar równo ułożony i dosunięty na półkach. Obsługa przy kasach bardzo sprawna, na początku obsługi kasowej Pani powitała nas skinięciem głowy i słowami „ Dzień Dobry”. Po policzeniu wszystkich produktów zostałem dobrze poinformowany o kwocie do zapłaty i poproszony o podanie tak zwanej karty stałego klienta. Kasjerka nie skorzystała z mojej oferty podania drobnych w celu łatwiejszego wydania reszty, przez co portfel się nie domykał i chciał mi urwać kieszeń w spodniach. Reszta nie została mi podana do ręki i nie znajdowała się w miejscu do tego wyznaczonym (bilownicy) , co skutecznie wydłużyło czas obsługi oczekujących w kolejce klientów. Paragon został rzucony w moją stronę a nie położony obok reszty. Poza tym nie zauważyłem żadnych uchybień. Zakupy uważam za sprawnie przeprowadzone mimo dużej ilości klientów na sklepie. W skali 10 stopniowej 8. Minus za obsługę przy kasie. Mam nadzieję że moje spostrzeżenia z zakupów będą przydatne dla Państwa i pomogą w nawiązaniu współpracy z państwa firmą. Dziękuję i Pozdrawiam. Paweł Ż.