Opinia użytkownika: Marko
Dotycząca firmy: AUTOSERWIS WIŚNIEWSKI
Treść opinii: Budynek serwisu opon robi wrażenie: dobrze widoczny, wysoki, oszklony z dużym szyldem. I to chyba wszystkie atuty. Gdy podjechałem wyważyć koła, serwis był pusty. Nie było też pojazdów oczekujących. W środku czysto i schludnie, aż nie jak w serwisach ( co może daje do myślenia ). Jednak młodsi panowie z obsługi spojrzeli na mnie jak na klienta w stylu " JESZCZE JEDEN ??" z minami jak na skazanie pokierowali mnie do biura. Tam przywitał mnie pan w garniturze. Określiłem cel wizyty - wyważenie 4 kół. Pan od razu chciał przejść do kwoty i finalizować jeszcze nie dokonaną obsługę. Ponieważ miałem felgi aluminiowe, które wymagają dokładniejszego wyważenia, zacząłem zadawać dodatkowe pytania, które niestety zirytowały przedstawiciela tej firmy. Pan nie dość, że nie chciał zbyt szczegółowo odpowiadać na pytania, to po moim pytaniu: Czy w ramach reklamacji, w przeciągu kilku godzin po wizycie wyważają koła ponownie - stwierdził że ja chyba żartuję. A tak się składa, że zdarzyło mi się wyjechać z serwisu po wyważaniu kół i nadal odczuwało się nieprzyjemne wibracje, więc moje pytanie było uzasadnione. Pan odprowadził mnie do drzwi, jak myślałem chęcią wskazania stanowiska do obsługi, po czym odmówił serwisu. Gdy stwierdziłem, że zaryzykuję i niech już będzie moja strata, jeśli nie będą dokładnie koła wyważone, przedstawiciel zrobił się opryskliwy i wyprosił mnie z siedziby. Kilka dni później znajomy poinformował mnie, iż w tym serwisie nie dokręcili mu jednego kola, przez co jego żona spowodowała wypadek samochodowy. NIE POLECAM ( Chyba, że zmienili obsługę )