Opinia użytkownika: MonsieurJabol
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Dotychczas nie miałem zbyt pochlebnych opinii o tym banku dopóki miałem w nim konto. Zmieniłem zdanie w momencie wizyty w banku w celu zamknięcia konta:) Zdecydowałem się na ten krok, ponieważ jest to chyba jeden z najdroższych banków, jeśli chodzi o opłaty za prowadzenie konta oraz za usługi internetowe. Przed skończeniem określonego wieku opłaty były niższe, w związku z tym, że opłaty od nowego miesiąca były by w moim przypadku zdecydowanie wyższe postanowiłem zrezygnować z ich usług. Poszedłem do głównej placówki w moim mieście z nastawieniem, że spędzę tam trochę czasu, z racji tego, że będą mi robili jakieś problemy... otóż nie- cała wizyta trwała 20 min, z tego 15 stałem przy kasie, bo musiałem wpłacić jakieś grosze za prowadzenie konta. Kilka podpisów, zwrot kart i po problemie. Miła Pani bez zająknięcia dała dokumenty do podpisania, uśmiechnęła się i podziękowała. Tak więc muszę przyznać, że pozytywnie się rozczarowałem. Szkoda, że już nie będę miał z nimi do czynienia:)))