Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Azzurro
Treść opinii: Chciałem przedstawić jedną z kolejnych wizyt w barze. Pizzę zamówiłem telefonicznie wraz z odbiorem osobistym. Po dotarciu do lokalu, praktycznie od razu bez czekania otrzymałem zapakowaną pizzę. Zaniosłem ją do domu. Wielce się zdziwiłem, gdy otwarłem karton po powrocie. Była ona dosłownie spalona. Brzegi pizzy przypominały węgiel. Ser na pizzy był cały brązowy i spieczony. Skosztowałem kawałek, był on gorzki i pozostawił gorycz w ustach. Pomyślałem sobie, że tak tego nie zostawię. Ubrałem się ponownie, zabrałem pizzę i wróciłem do baru. Po wejściu pokazuję obsłudze jak wygląda pizza i z oburzeniem czekam na reakcję. Kasjerka natychmiast mnie przeprosiła. Zawołała kucharza, któremu udzieliła reprymendy, oraz nakazała natychmiast upiec nową pizzę. Mnie ponownie przepraszała i poprosiła o chwilę cierpliwości. Tak też się stało, po chwili otrzymałem nową pizzę. Pozostał jednak wielki niesmak. Straciłem niepotrzebnie czas. Kucharz doskonale wiedział, co pakuje, zatem świadomie chciał mnie oszukać. Ocena może być tylko jedna i przepraszanie kasjerki za całą sytuację niewiele zmieni jej charakter.