Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Udałem się do Empiku po konkretny zakup. Udało mi się tego dokonać w dosyć krótkim czasie. NA sklepie porządek. Na pólkach z książkami i grami komputerowymi panował ład i z łatwością można było rozeznać się w asortymencie. Gdyby były z tym jakieś problemy, cały czas siedział pracownik w punkcie info oraz conajmniej jedna osoba z personelu krążyła po sklepie poprawiając i dokładając towar na półki. Ponieważ na grze, którą wybrałem znzajdowały się dwa oznaczenia: od lat trzech oraz zalecana powyżej siedmiu lat, zatzrymałem pracownika i poprosiłem o wyjaśnienie. Niby powyżej trzech lat mieści się w powyżej siedmiu, ale... Okazało się, że trzy lata to oznaczenie, że nie ma przemocy i mogą grać młode (3+) dzieci. Powyżej siedmiu to natomiast wiek preferowany ze względu na wiedzę jaką dziecko powinno posiadać aby nie zatrudniać osób drugich do pomocy w trakcie gry. Dowiedziałem się również, że z tej serii gier edukacyjnych są pozycje z zalecanym wiekiem powyżej 4,5 i 6 lat. Przy kasie ( również szybko i sprawnie ) okazało sie, że gra w systemie ma inną cenę niż na naklejce. Stwierdziłem to już z paragonem w ręku. Zostałem przeproszony i otrzymałem zwrot 10 zł. Zahaczyłem jeszcze o dział prasy sport, hobby i opuściłem to przyjazne klientowi miejsce.