Opinia użytkownika: Paulina_534
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Katowice
Treść opinii: Ok godziny 10:40 stanęłam w kolejce do kasy przy ul. Pocztowej w Katowicach, żeby odebrać pieniądze wpłacone za dowód. Po ponad godzinie dotarłam do okienka. Tam dowiedziałam się, że to nie o tę kasę chodziło. Kasjerka podała mi zupełnie inny adres, pod który muszę się zgłosić. Udałam się więc na ul. Jana 5 (bo tam właśnie była ta właściwa kasa podobno). Na miejscu okazało się, że w kasie siedzi jakaś stara kasjerka i 1 osobę obsługuje 15 minut!! Po kolejnej godzinie stania i dotarcu do kasy dowiedziałam się, że dokument pod tytułem "Polecenie wypłaty z kasy" wystawiony przez Urząd Miasta Katowice nie upoważnia mnie do odebrania pieniędzy z kasy i potrzebuję inny. Wyproszono mnie na korytarz i kazano czekać, aż ktoś po mnie przyjdzie. Minęło kolejne 15 minut!! przyszła do mnie kobieta z pytaniem czy to ja potrzebuję dokument do wypłaty. Po otrzymaniu odpowiedzi zniknęła na kolejne 10 minut. W końcu wróciła do mnie i razem poszłyśmy do kasy po pieniądze. Po ponad 2 godzinach, podróżach od kasy do kasy odzyskałam swoje 30 zł!!