Opinia użytkownika: DAGMARA_105
Dotycząca firmy: Świat Książki
Treść opinii: W pierwszym kontakcie sklep jest przyjazny klientowi. Jednak w bliższym kontakcie jest gorzej. Otóż dokonując zamówienia, ba nawet zawierając umowę sprzedaży i płacąc z góry, nie można być pewnym, czy sklep wywiąże się z uwowy i prześle książkę zgodnie z zawartymi na stronie sklepu informacjami.Otóż po 4 dniach od transakcji zostałam poinformowana, że zasób magazynowy zamówionej i opłaconej książki wyczerpał się i dostawa nastąpi po uzupełnieniu. Nie jest ważne, że w dniu opłacenia książka była ona dostępna w czasie 6-8 dni, bo kiedy otrzymali zapłatę to klient przestał się liczyć. Nie potrafią załagodzić sytuacji zwykłym PRZEPRASZAM, nawet kiedy niewywiązują się ze zobowiązania. Ponadto nie dopuszczają przesyłek innych niż przez Pocztę Polską, co oznacza długi czas oczekiwania na wysłaną już paczkę.