Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Udałem się do Leroy Merlin wraz z dziewczyną w celu rozejrzenia się i kupna jakiegoś ładnego okazu drzewka lub kwiatu jako prezent. Parking sklepowy brudny i zaniedbany. Strażnik pilnujący porządku przed sklepem snuł się między samochodami i od czasu do czasu rozglądał się po okolicy. Już na wejściu do marketu panował nieład. Podłoga była brudna a personel najwyraźniej wyglądał na niezbyt zainteresowany tłokiem w sklepie i zajmował się wszystkim tylko nie pomocą. Kategorie produktów w miarę sensownie i widocznie rozmieszczone co jest plusem i ułatwia odnalezienie interesujących nas rzeczy. Łatwo znaleźliśmy miniaturowe drzewka, które nam się podobały. Niestety ich wybór był niewielki a obecne rośliny wyglądały niezbyt atrakcyjnie, jakby miały zwiędnąć następnego dnia. Mimo wszystko poprosiliśmy po długim szukaniu kogoś z obsługi o pomoc przy zidentyfikowaniu danego okazu. Na doniczce nie było widocznej ani ceny, ani gatunku tego drzewka. Nigdzie nie mogliśmy zasięgnąć informacji na jego temat. Nawet sam mężczyzna próbujący nam pomóc nie był w stanie nas o tym poinformować. Był bardzo uprzejmy jednak całkowicie bez wiedzy o towarach na dziale sklepowym. Udał się z rośliną dopiero do innej osoby i wrócił z wątpliwie pewnymi informacjami na jej temat. Nie był w stanie doradzić nam przy wyborze drzewka i w końcu zrezygnowaliśmy. Wygląd personelu odbiegał od wszelkich standardów. Był wśród nich człowiek z kolczykami w całej twarzy, dziwnym układem włosów i ubrany nieodpowiednio. Panowie nie posiadali identyfikatorów. Widząc nasze zainteresowanie towarem również nie podeszli i nie starali się nawiązać kontaktu. Pozostała oferta sklepu naprawdę jest bogata a jej ceny atrakcyjne.