Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Miałem problem z nowym aparatem telefonicznym, którego możliwości dopiero poznawałem. Ponieważ nie mam w okolicy punktu obsługi klienta zadzwoniłem na infolinię. Odebrała kobieta, przedstawiła się, zapytałą w czym może pomóc. Po podaniu nazwy modelu mojego aparatu, pani z infolinii próbowała rozwiązać problem werując swoją instrukcje dla tego produktu. Poneważ nie znalazła zadowalających mnie informacji poprosiła o to bym chwilę zaczekał i skontaktowała się z działem technicznym. Po góra minucie otrzymałem odowiedź na zadane wcześniej pytanie i meczyłem panią dalej tym , co w międzyczasie przyszło mi jeszcze do głowy. Na resztę pytań otrzymałem już bezpośrednią odpowiedź. Może nie zawsze taką jaką bym chciał, ale rzetelną. Po pytaniu czy pani może mi jeszcze w czymś pomóc i życzeniu miłeho wieczoru rozłączyłęm się. Miła i konkretna rozmowa.