Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Oddział ten wygląda estetycznie i zachęcająco do wejścia. Jeżeli mijamy ochroniarza zazwyczaj mówi "dzień dobry". Personel wie co do niego należy i wywiązuje się ze swych obowiązków. Podział tematyczny : kasy, kredyty, obsługa kart kredytowych, kredyty hipoteczne, obsługa konta. Sale dla klienta biznesowego i VIPów znajdują się na piętrze. Potężnym mankamentem tej placówki jest czas oczekiwania na dojście do okienka/kasy. Nawet przy kilkuosobowej kolejce może się on mocno wydłużyć. W przypadku kas zazwyczaj jakieś stanowiska sa puste. Tuż po otwarciu banku pracuje jedna kasa, w ciągu pół godziny uruchamiana jest kolejna, dzięki czemu chcąc coś załatwić przed praca mamy duże opóźnienie ponieważ często takich osób jest kilka. Wygląd personelu schludny, wiadomości o produktach banku dobra. Ze sprzedawcami usług należy jednak uważać w każdej dziedzinie, ponieważ dbają o interes swej firmy i swoje prowizje. Musimy dopytywać jakie coś ma dla nas konsekwencje, pracowniczypotrafią ominąć pewne aspekty umowy.Tym razem aby wpłacić pieniądze na konto musiałem odstać prawie 40 minut przy siedmioosobowej kolejce do dwóch czynnych kas.