Opinia użytkownika: Wojciech_65
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Udałem się do placówki TP S.A. gdyż chciałem poznać zasady i warunki przeniesienia numeru telefonu stacjonarnego z sieci Dialog do TP S.A. Niestety okazało się, że jest to bardzo trudna kwestia, z którą pracownicy punktu obsługi klienta nie mogą sobie poradzić. Narady między pracownikami wyglądały w ten sposób, że Pani która mnie obsługiwała udała się na zaplecze - stojąc w drzwiach rozmawiała z kolegą. Następnie konsultowała problem z koleżanką z sąsiedniego stanowiska, która w tym czasie obsługiwała innych klientów. Na to wszystko poirytowany dociekaniami koleżanek pracownik, który przebywał na zapleczu wyszedł i zaczął dosyć ostrym tonem wyjaśniać koleżankom jak jego zdaniem wygląda procedura. Po chwili dopiero zreflektował się i przeprosił, że przeszkadza w obsłudze interesantów. Zniesmaczony brakiem kompetencji poprosiłem o sprawdzenie zasad na jakich może odbyć się przeniesienie numeru, ale po dzień dzisiejszy nie było ze strony pracowników TP S.A. kontaktu w tej sprawie.