Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Dużymi krokami zbliża się wiosna, a ja ciągle noszę zimową kurtkę. Postanowiłam to zmienić. Wybrałam się więc do jednego z moich ulubionych sklepów by tam dokonać zakupu. Lubię ten sklep ze względu na prezentowany towar. W większości jest zgodny z obowiązującymi trendami. Nowe kolekcje pokazują się często, a powierzchnia na której prezentowane są ubrania jest duża, co bardzo ułatwia zakupy. Mam jednak zastrzeżenia co do ceny owego towaru. Niestety nie jest on adekwatny do jego jakości. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że jest to sklep sieciowy, więc pojedyncza placówka nie ma większego wpływu na ceny ubrań. Mój entuzjazm gaśnie,kiedy pomyślę o obsłudze. Nie jestem z niej zadowolona. Gdy poprosiłam o pomoc w odnalezieniu idealnej kurtki, Sprzedawca pomógł mi niezwłocznie. Jednak nie wpadł na to,by udzielić mi pomocy,zanim go o to poprosiłam. Tak więc - personel nie wykazał żadnej inicjatywy. Nie zrobił nic, by przekonać mnie, że to właśnie u nich powinnam zostawić swoje pieniądze. Mam również zastrzeżenia co do oświetlenia - wydało mi się zdecydowanie za ostre. Przy niewielkiej pomocy sprzedawcy, w końcu odnalazłam kurtkę, której szukałam i niezwłocznie udałam się do kasy, gdzie czekała na mnie.. bardzo niemiła obsługa. Kasjerka nawet na mnie nie spojrzała, w najlepsze rozmawiając z koleżanką. Jednak nawet ordynarna kasjerka nie zepsuła mi radości z nowej zdobyczy. :)