Opinia użytkownika: mirdo24
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Po raz kolejny muszę negatywnie ocenić hipermarket "Kaufland" w Grudziądzu. Dzisiejsza moja wizyta utwierdziła mnie w przekonaniu, że "nabijają Klienta w butelkę" na wszelkie możliwe sposoby. Przykład? Proszę bardzo: zaraz po wejściu na halę sprzedaży rzucają się w oczy stojaki z kwiatami doniczkowymi, niewątpliwie ich urok przyciąga klienta. Podobały mi się kwiatki przy których widniała etykietka z nazwą i ceną- 5,99 zł za sztukę. Rozpoczęłam wybieranie konkretnego okazu i jakież było moje zdziwienie, gdy z drugiego "boku" tej samej półki, z tymi samymi kwiatami,ujrzałam cenę 12,99 zł, oczywiście nazwa kwiatu była też inna. Najpierw sprawdziłam na czytniku cenę interesującego mnie towaru, oczywiście właściwa była ta wyższa, a następnie przez informację poprosiłam o kontakt z pracownikiem ze stoiska OWOCE I WARZYWA. Pojawiła się Pani, której zdałam pytanie: Która cena jest właściwa? Co zrobiła Pani? Wzięła do ręki doniczkę i popędziła w stronę czytnika, bo też nie wiedziała. Gdy wróciła i podała mi cenę, zapytałam, dlaczego kpią sobie z klientów, umieszczając przy towarze dwie różne ceny?W odpowiedzi usłyszałam, że ona nie wie, bo od trzech minut jest w pracy ( spojrzałam na zegarek, była 13:29, zatem o dziwnych porach rozpoczynają pracę w Kauflandzie), ale pewnie z tej "tańszej strony" stały inne kwiaty i ktoś nie zdjął ceny. To tłumaczenie mnie nie przekonało, moim zdaniem było to świadome działanie- klient najpierw widzi towar i niższą cenę, bo jest "z przodu" stojaka, kwiaty są b. ładne,cena przystępna, więc bierze do koszyka. Nikt raczej nie zagląda z boku i tak market zarabia... Jeśli się mylę i rzeczywiście było to niedopatrzenie, przepraszam, ale nic nie usprawiedliwia pracownika, który nie usunął nieaktualnej ceny. Została ona zebrana dopiero po mojej interwencji. A tak co poza tym w Kauflandzie? Po staremu- przy wielu towarach brak cen, niezgodność cen na półkach i czytniku... Nic się nie zmienia.