Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Po wejściu do salonu zostałam przywitana uśmiechem przez pana ochroniarza. Skierowałam się do automatu, celem wyboru treści wizyty. Pan ochroniarz dyskretnie mnie obserwował i gdy zauważył, że waham się przy wyborze, a później mam problem z obsługą maszyny, podszedł, aby mi pomóc. Czekając na swoją kolej miałąm czas, aby rozejrzeć się po salonie - panowała tam ład i porządek. Na obsługę czekałam około minuty (przede nie nikt nie czekał). Konsultant (kobieta) obsłużył mnie fachowo i profesjonalnie. Jednocześnie była bardzo uprzejma, wrażliwa na zgłaszane przeze mnie potrzeby. Cały czas utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy i uśmiechała się przyjaźnie. Odnosiłam wrażenie, że moja sprawa nie jest jej obojętna. Byłąm bardzo usatysfakcjonowana ilością informacji i sposobem w jaki mi je przekazano (język zrozumiały, stosowane przez konsultantkę pytania doprecyzowujące, wrażliwość na moje niewerbalne oznaki niezrozumienia informacji). Przed wyjściem z salonu zostałam pożegnana i przez konsultantkę i przez ochroniarza.