Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Maria_186

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Jesienią ubiegłego roku sprzedałam swój samochód, zgłosiłam ten fakt w wydziale komunikacji i zapomniałam o sprawie. Do przedwczoraj, kiedy to otrzymałam list z III Inspektoratu PZU SA, Wydziału Obsługi Sprzedaży. List był datowany na 04.03.2010, a ja otrzymałam go 3 tygodnie póżniej - ale, to przecież opieszałość poczty. Ale do meritum. List jest rzeczowy, przypomina mi o niedopilnowanym obowiązku zgłoszenia zbycia pojazdu, rzeczowo powołując się na stosowne ustawy . W miłym tonie jestem proszona o sfinalizowanie sprawy, do wyboru mam trzy sposoby: osobiste zgłoszenie do najbliższego, oddziału- to już ukłon w stronę klienta, przesłanie faksem lub przez e-mail dokumentu potwierdzającego sprzedaż.To naprawdę wielkie udogodnienie. W dalszych słowach jestem zapewniona o wysiłkach firmy by usługi Grupy PZU były na jak najwyższym poziomie, są podane kontakty do placówki nadawczej oraz numery infolinii. To naprawdę profesjonalne podejście, oszczędzanie czasu klientów i zachęta do dalszej współpracy.A zaległą sprawę załatwiłam niemalże jednym kliknięciem.