Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tomasz_1027

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: W dniu 19.03.2010 około godziny 20:20 postanowiłem odwiedzić jeden ze sklepów sieci RTV EURO AGD mieszczący się przy ul. Bolesława Krzywoustego 126(C.H.KORONA) we Wrocławiu. W pierwszej kolejności udałem się na dział z aparatami cyfrowymi. Byłem zainteresowany zakupem lustrzanki cyfrowej CANON EOS 500D z obiektywem 18-55 mm. Na dziale panowała ogólna czystość i można było poczuć się naprawdę komfortowo. Po wstępnym zapoznaniu się z aparatem, który był wystawiony na wystawce chciałem zasięgnąć więcej informacji u sprzedawcy. Czekałem ok. 10 minut na to, by ktoś zainteresował się moją osobą. Nic takiego nie nastąpiło, dlatego postanowiłem sam odszukać sprzedawcę. Gdy po kolejnych 5 minutach podszedł jeden z pracowników zadałem kilka pytań, m.in. dotyczących matrycy jaka została zastosowana w konstrukcji modelu, czy nie ma problemu z akcesoriami do danego aparatu itp. Pracownik nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania, wszystko musiałem wyczytać sam, by w końcu przy stanowisku komputerowym pokazano mi stronę internetową producenta ze specyfikacją sprzętu. Zapytałem czy jest możliwość udzielenia przez sprzedającego rabatu pod zakup sprzętu razem z akcesoriami (pokrowiec i karta pamięci). Otrzymałem informację, że żadnych rabatów sklep nie jest w stanie udzielić. Powiedziałem, że w takim wypadku sprawdzę jeszcze ofertę konkurencji, bo być może inne sklepy będą tańsze. Sprzedawca z wyraźnym nie zadowoleniem powiedział "Dobrze" i odszedł bez słowa pożegnania. Na tym zakończyła się moja wizyta w danej placówce. Osobiście doradziłbym zwrócenie uwagi na poziom wiedzy pracowników i to w jaki sposób personel traktuje klienta. Dodatkowo większa dbałość o strój, tj. pracownicy noszą rzeczy prywatne przez co gdyby nie wystający minimalnie kołnierzyk, nie można by ich było odróżnić od zwykłego klienta. Identyfikatorów u pracowników brak lub są schowane.