Opinia użytkownika: Marta_1006
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Sphinx, jak każda sieciowa restauracja, na pewne standardy obsługi. Wiele zachowań personelu się powtarza, niezależnie od tego w której restauracji, w jakim mieście jesz. To przyciąga klientów i, przynajmniej mnie, daje poczucie bezpieczeństwa. Coś w rodzaju – nie chcę ryzykować, zjem w Sphinxie. Przynajmniej wiem co dostanę na talerzu, czy się tym najem i ile mnie to będzie kosztować. I oczywiście zawsze ulegam dyskretnym namowom kelnerów, żeby wziąć większy napój, czy napić się kawy po obiedzie. Na szczęście nie tylko ja tak mam ;). Urzeka też zachowanie obsługi wobec dzieci, a to kredki, a to dodatkowe, wyższe krzesełko itd. Co prawda sama nie miałam okazji zabrać na obiad do Sphinxa żadnego malucha, ale z obserwacji wiem, że rodzice są zachwyceni i ich pociechy też. Co prawda powyższy opis to nie zawsze standard, ale chyba do takiego zachowania się dąży. W Sphinxie zauważyłam jeszcze jedną rzecz. Przy okazji odwiedzenia toalety widziałam wywieszoną na ścianie kartkę z godzinami sprzątania toalet i podpisami pracowników. Zazwyczaj uzupełnione są na kilka godzin do przodu. Cóż, miło wiedzieć, że za trzy godziny będzie tam tak samo czysto jak teraz. ;)