Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: W dniu dzisiejszym z uwagi na przegląd samochodu, który mam wykonać próbowałem umówić się telefonicznie na wizytę. Zadzwoniłem pierwszy raz do salonu i telefon został odebrany przez pracownika. Pani, która odebrała telefon po wysłuchaniu mojej prośby o połączenie z działem serwisu poprosiła abym zadzwonił za 10 minut ponieważ koledzy są zajęci. Zadzwoniłem po 10 minutach gdzie telefon został odebrany przez Panią z recepcji, która połączyła mnie z działem serwisu jednak telefon nie odpowiadał i połączenie wróciło do recepcji gdzie zostałem poproszony o kontakt za kilka minut ponieważ Panowie są zajęci obsługą klientów. Kolejny kontakt nastąpił po 20 minutach gdzie bez problemu połączyłem się z działem serwisu a następnie pracownik przyjął moje zgłoszenie. Pracownicy za każdym razem przedstawili się z imienia i nazwiska, przywitali używając zwrotów grzecznościowych. Dużym minusem jest odsyłanie klienta i prośba o ponawianie telefonów.