Opinia użytkownika: Joanna_1252
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Dzisiaj rano odwiedziłam sklep Polo w celu zakupienia kilku rzeczy. Sklep nie jest duży, mimo to nie mogłam znaleźć soku przecierowego. Poprosiłam o pomoc panią, która wykładała nabiał do chłodni. Poinstruowała mnie i bez problemu znalazłam ulubionego Kubusia. Wróciłam do niej aby zapytać, czy jest wystawiony przeceniony nabiał z krótkim terminem ważności, gdyż nie znalazłam go w stałym miejscu. Pani powiedziała, że przeceniony towar znajduje się w koszu przy kasach. Udając się do kasy zabrałam do koszyka kilka przecenionych jogurtów i ustawiłam się w kolejce. Czekałam chwilke, aż pani obsłużyła klienta stojącego przede mną. Pani kasjerka sprawnie skasowała moje zakupy, zaproponowa płatną torebkę foliową, gdyż widziała że nie mogę zapakować zakupów do swojej torby. Podczas płacenia kartą Pani kasjerka poprosiła o dokument, gdyż podpis na mojej karcie był zmyty. Okazałam dowód osobisty i udałam się do wyjścia.