Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: Poprzez stronę internetową www.empik.com zamówiłem bardzo rzadko spotykaną grę planszową. Strona sklepu jest bardzo przejrzysta i czytelna, nie ma żadnych kłopotów z rejestracją i logowaniem. Wyszukiwarka produktów i filtry działają znakomicie. Po odnalezieniu interesującej mnie gry okazało się, że pozostał tylko jeden jej egzemplarz, w salonie Empik w Raciborzu. Z tego powodu przewidywany czas dostawy do Lublina wynosił około 6 dni. Nie zraziłem się tym bo mniej więcej takiego czasu się spodziewałem. Złożyłem zamówienie na dostarczenie gry do jednego z salonów Empik w Lublinie i dzięki temu uniknąłem kosztów przesyłki. Na ekranie podsumowującym zakup, jasno i czytelnie opisane były wszystkie warunki zakupu. Chwilę po zaakceptowaniu zamówienia otrzymałem e-maila z powitaniem i potwierdzeniem złożenia zlecenia. Zamówienie złożyłem we wtorek rano i już po południu otrzymałem kolejny e-mail z informacją, że produkt już jest zapakowany i czeka na dostawę. Bardzo przyjemnym zaskoczeniem był już trzeci e-mail, który otrzymałem w piątek 19.03.2010 z informacją, że przesyłka jest już dostarczona do salonu, który wskazałem w zamówieniu. Cała procedura zamówienia i dostawy została zrealizowana w 2 dni! Bardzo zadowolony z takiego obrotu sprawy udałem się do salonu i tam z uśmiechem na ustach opłaciłem i odebrałem grę. Serdecznie polecam.