Opinia użytkownika: Joanna_1252
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W maju zeszłego roku mój narzeczony kupił samochód, niestety polisa ubezpieczeniowa kończyła się, dlatego szukaliśmy ofert ubezpieczenia samochodu w róznych firmach ubezieczeniowych. Zadzwoniłam najpierw do PZU - rzetelnej firmy z wieloletnią tradycją, licząc na dodatkową zniżkę z tytułu umowy zawartej na ubezpieczenie motoroweru. Konsultant zapytał mnie o dane samochodu takie jak: marka, rok produkcji, moc silnika i typ nadwozia. Mój narzeczony nie podał mi i nformacji co do typu nadwozia więc zapytałam przedstawiciela PZU jakie są typy nadwozia w samochodach i jak mogę rozpoznać typ nadwozia naszego samochodu. Na moje słowa pan zaśmiał się szyderczo i po chwili zaczął tłumaczyć: coupe, combi i hatchback. Po kilku minutach trwania rozmowy znałam ofertę ubezpieczenia samochodu, która i tak finansowo nie była dla nas korzystna. Uważam iż szyderczy śmiech konsultanta był nie na miejscu, nie powinien się tak zachować.