Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Na początku marca br. otrzymałam telefon z Open Finance o możliwości przyznania mojej osobie karty kredytowej. Pracownik firmy, pan M. C. przybliżył mi szczegółowo ofertę i zaproponował zamówienie tej karty, motywując to tym, iż jest to produkt, który nie ponosi ze sobą dodatkowych kosztów za wydanie karty, rozpoczyna moją historię kredytową (jako osoba młoda nie posiadam takowej, a w przyszłości przy staraniu się o kredyt, np. mieszkaniowy może mi się przydać) oraz podnosi oprocentowanie depozytu, który założyłam za pośrednictwem tej instytucji finansowej. Ponieważ nie przepadam za kontaktem telefonicznym, poprosiłam aby zostało to zaznaczone na moim koncie oraz poprosiłam pana M. C. o przesłanie na mój adres mailowy materiałów dotyczących karty kredytowej, tak abym mogła w wolnej chwili przejrzeć materiały, zastanowić się i podjąć decyzję. Parę minut później otrzymałam wszelkie materiały promujące kartę oraz regulamin karty. Dzień później podjęłam decyzję o chęci posiadania karty i w tym celu wysłałam zwrotnego maila do pana M., który po chwili oddzwonił i poinformował mnie o procedurze przesłania dokumentów kurierem. Podsumowując - jestem bardzo zadowolona w jaki sposób zostałam obsłużona przez pana M. C. - bardzo dobry kontakt z klientem, przesłanie informacji na skrzynkę pocztową, informacja o przebiegu procedury. Na pewno w przyszłości skorzystam jeszcze z usług firmy Open Finance, a w szczególności z usługi porad pana M., ponieważ jest bardzo dobrym fachowcem w swojej dziedzinie.